Start

İş Hayatında Yeni Bir START 3!

START 3 ile stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimini kolaylıkla yapabilirsiniz. START 3 iş yükünüzü hafifletirken sizin de tek bir yerden işletmeniz ile ilgili her detayı takip etmenizi ve karlılığınızı artırmanızı sağlar.

START 3 ile tek bir yerden işletmeniz ile ilgili detayları takip ederken iş yükünüzü hafifletmenin ve kârlılığınızı izlemenin keyfini yaşayın... START 3’ın Pratik Fonksiyonları ile Hızınıza Hız Katın. Kimler için START 3? Tek kullanıcılı, küçük ölçekli işletmelere ve şahıs firmalarına yönelik bir çözüm olan START 3, günlük işlemlerin daha etkin ve verimli bir şekilde izlenip yönetilmesini sağlıyor. Emlakçılar, sigorta ve seyahat acenteleri, yapı malzemesi satan firmalar, danışmanlık firmaları, dershaneler, parfümeriler, büfeler ve oto galerileri gibi farklı alanlarda faaliyet gösteren şahıs firmaları START 3 ile tüm işlerini yönetebiliyorlar

Bilgi Yönetimi

Stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerini rahatlıkla yönetmenizi sağlar.

Tek Bir Yerden Detaylı Takip

İş yükünüzü hafifletmek için, tek bir yerden işletmeniz ile ilgili her detayı takip etmenizi sağlayarak karlılığınızı artırır.

Küçük İşletmeler İçin Etkin İşlem Yönetimi

Emlakçı, sigortacı, poliklinik, kırtasiye, çiçekçi, pastahane, parfümeri, dershane ve galeri gibi muhasebesini dışarıdan takip eden, tek kullanıcılı, küçük ölçekli işletmenizin günlük işlemlerini daha etkin ve verimli bir şekilde yönetebilmenizi sağlar.

TOP