Go3 PLUS

İş Uygulamalarınızı 3. Boyuta Taşıyın!

Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüzlü yepyeni bir platform GO 3 ile iş uygulamalarınızı 3. boyuta taşıyın!

30 yılı aşkın süredir iş uygulamaları üreten Logo’nun uzun yıllar sonucu elde ettiği tecrübelerini yeni nesil teknolojiler kullanarak, kullanım kolaylığı hedefiyle geliştirdiği yeni ürünü GO 3; kullanıcı deneyimini bambaşka bir boyuta taşıyor. Tam kapsamlı çözüm sunan GO 3 ile KOBİ’ler, iş süreçlerini verimli ve etkin yönetirken süreçlerdeki hataları azaltmış ve hız kazanmış oluyorlar.Yeni nesil teknolojilerle geliştirilen GO 3 ile iş süreçlerinizi dilediğiniz gibi yönetirken verimliliğinizi de artırabilirsiniz. GO 3 rol bazlı kişiselleştirilebilir masaüstü, ürün içi arama motoru gibi özellikleri ve app-in-app teknolojisi ile kullanıcı deneyimini bambaşka bir boyuta taşıyor.

Uyumlu Yapı

Uyumlu yapısı sayesinde; dağıtım, inşaat, eğitim, tekstil, medya, sağlık ve daha bir çok sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılayarak iş süreçlerinizi hızlandırır.

Sade ve Pratik Arayüz

Logo GO 3'ün kullanıcı dostu arayüzü ile kolay ve hızlı şekilde veri girişi yapabilir, rapor ve uygulamalara kolayca ulaşabilirsiniz.

Çok Yönlü İşlevsellik

GO 3 ile Finans, Muhasebe, Satış, Satın Alma, Stok Yönetimi, Raporlama gibi bir çok işlemi tek uygulama altında, rahatlıkla kullanmanızı sağlar.

Mobil Uyumlu

Logo GO 3'ün sanal klavyesi ile bütün işlemlerinizi dokunmatik ekranlı notebook ve tabletlerden de kolaylıkla yapabilirsiniz.

Esnek Platform

Logo İş Ortakları'nın geliştirdiği uygulama (APP) ve widgetları ekleyerek fonksiyon kümesini ihtiyaçlarınıza göre genişletebilirsiniz.

Hızlı

En çok kullandığınız fonksiyonları, size özel masaüstüne kısayol tuşu olarak tanımlayıp erişim ağacında kaybolmadan yaparak işlemlerinizde hız kazanabilirsiniz.

e-Devlet Uygulamalarıyla Uyumlu

GO 3; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-Devlet uygulamalarıyla tam entegre olarak çalışır.

Windows 10 ile Uyumlu

GO 3, Microsoft'un Windows 10 işletim sistemi ile de uyumlu çalışma imkanı sağlar.

İş Zekası, CRM ve Bordro Çözümleri ile Entegrasyon

GO 3 ile kusursuz entegrasyona sahip olan Logo Mind Insight ile farklı kaynaklardan elde edilen verileri detaylı analiz edebilirsiniz. Satış-Pazarlama veya teknik ekiplerinizin randevu, görüşme, teklif, satış gibi iş süreçlerini ise Logo CRM üzerinden GO 3 ile bütünleşik olarak takip edebilirsiniz. GO 3 ile entegre çalışan Bordro Plus’ı kullanarak da sicil ve ücret yönetimi gereksinimlerinizi tam anlamıyla karşılayabilirsiniz.

TOP